Author Topic: OPGELOST. Weergave leeftijd bij overlijden in Entiteitentabel  (Read 7881 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Rolf Grielen

• VIP
  • Full Member
  • *
  • Slàinte Mhath!
    • View Profile
Goedemiddag,

In de Entiteitentabel zie ik bij een deel van de ingevoerde en al overleden personen geen leeftijd in de kolom "Leeftijd - Overlijden" terwijl ik die bij anderen wel zie staan. Bij de instellingen heb ik aangevinkt dat de doopdatum moet worden gebruikt als de geboortedatum ontbreekt, èn dat de begrafenisdatum moet worden gebruikt al se overlijdensdatum ontbreekt. Ook staat aangevinkt dat automatisch een leeftijd label wordt aangemaakt als een gebeurtenisdatum wordt gewijzigd.

Wat moet in anders doen om de leeftijd bij overlijden in de Entiteitentabel zichtbaar te krijgen?

Groeten,

Rolf
« Last Edit: October 21, 2025, 16:40:28 by Rolf Grielen »

Offline mother10

• Global Moderator
  • Hero Member
    • View Profile
Re: Weergave leeftijd bij overlijden in Entiteitentabel
« Reply #1 on: October 12, 2025, 11:16:06 »
Hallo Rolf,

Heb je al geprobeerd de actie "Bewerken/Leeftijden berekenen"  uit te voeren? krijg je dan wel leeftijden?

Voor de personen waarbij je geen leeftijd krijgt, zijn daar wel de juiste gegevens aanwezig zodat Ancestris de leeftijd ook kan berekenen? (Voorbeeld, een persoon kan overleden aangevinkt hebben, zonder dat er een overlijdens of begraaf datum van bekend is, in dat geval kan Ancestris niets berekenen)

Succes,
Tineke

Offline Rolf Grielen

• VIP
  • Full Member
  • *
  • Slàinte Mhath!
    • View Profile
Re: Weergave leeftijd bij overlijden in Entiteitentabel
« Reply #2 on: October 12, 2025, 11:24:47 »
Goedemiddag, Tineke,

Dat was 'm! Ik heb nu alle bekende leeftijden in de entiteitentabel staan en dus ook beter inzichtelijk wat nog ontbreekt

Als altijd bedankt voor je hulp!

Groeten,

Rolf