Author Topic: Udførlig artikel om Ancestris nu på Yory.nl!  (Read 1212 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline mother10

• Global Moderator
  • Hero Member
  • Dare to jump and follow your dreams.
    • View Profile
    • Motherware
Udførlig artikel om Ancestris nu på Yory.nl!
« on: February 24, 2025, 18:16:12 »
Hej alle sammen,

Siden den 24. februar 2025 har der været en meget detaljeret artikel om Ancestris på den hollandske hjemmeside Yory.nl (https://www.yory.nl/ancestris-software-geeft-je-volledige-controle-over-je-stamboom/). 

Den blev skrevet som svar på en anden artikel, hvor Ancestris endnu engang blev fremstillet som et program, der har problemer med GEDCOM 7. I den artikel blev brugerne advaret om, at Ancestris kunne give problemer ved import og/eller eksport af GEDCOM 7-filer. 

Det er selvfølgelig ikke korrekt. Ancestris kan muligvis opdage problemer, men disse skyldes det program, som GEDCOM-filen kommer fra – bestemt ikke Ancestris. 

Som svar på dette, og også fordi Ancestris er relativt ukendt i Nederlandene, skrev jeg denne artikel. 

Jeg deler også artiklen i nogle andre forumgrupper, selvom den er skrevet på hollandsk. I dag er der mange måder at oversætte en webside på, så det burde ikke være et problem. 

Om Yory-websiden:
Yory.nl er meget kendt blandt genealoger i Nederlandene. Siden indeholder i øjeblikket mere end 680 forskellige artikler og tilbyder desuden en masse anden information, kilder, vejledninger, beskrivelser af erhverv og meget mere. 

Det faktum, at der nu er en artikel om Ancestris, gør mig ret stolt! Især fordi min oprindelige tekst næsten fuldstændigt er blevet overtaget, inklusive trin-for-trin vejledningen med skærmbilleder. 

Noget, der også glæder mig meget, er Ancestris-brugerkortet, som linker direkte til det faktiske online brugerkort for Ancestris. 

Hvis nogen stadig siger, at Ancestris er et ukendt program… :) 

Derfor også en stor tak til Yolanda, ejeren af Yory.nl, for at tilføje denne artikel! 

Venlig hilsen,
Tineke