Ancestris Support > DUTCH
Uitgebreid artikel over Ancestris nu op Yory.nl!
(1/1)
mother10:
Hallo allemaal,
Sinds 24 februari 2025 staat er een zeer uitgebreid artikel over Ancestris op de Nederlandse website Yory.nl (https://www.yory.nl/ancestris-software-geeft-je-volledige-controle-over-je-stamboom/).
Het is geschreven naar aanleiding van een ander artikel, waarin Ancestris opnieuw werd weggezet als een programma dat problemen heeft met GEDCOM 7. In dat artikel werd gewaarschuwd dat mensen moeten oppassen met Ancestris omdat er mogelijk problemen kunnen optreden bij import en/of export van GEDCOM 7-bestanden.
Dat is natuurlijk onjuist. Ancestris kan mogelijk wel problemen detecteren, maar die zijn dan veroorzaakt door het programma waar de betreffende GEDCOM van afkomstig is, en zeker niet door Ancestris.
Als antwoord hierop, en ook omdat er in Nederland eigenlijk weinig over Ancestris bekend is, heb ik dit artikel geschreven.
Ik deel het artikel ook in een paar andere forumgroepen, ook al is het in het Nederlands geschreven. Er zijn tegenwoordig veel manieren om een webpagina te vertalen, dus dat zou geen problemen moeten geven.
Over de Yory-website:
Yory.nl is in Nederland zeer bekend onder genealogen. De site bevat op dit moment meer dan 680 verschillende artikelen en biedt daarnaast veel andere informatie, bronnen, handleidingen, beroepenbeschrijvingen en meer.
Het feit dat er nu een artikel over Ancestris staat, maakt me best trots! En zeker omdat mijn oorspronkelijke tekst vrijwel geheel is overgenomen, zelfs het stappenplan met screenshots.
Wat me ook erg blij maakt, is de Ancestris-gebruikerskaart, die direct linkt naar de werkelijke online gebruikerskaart van Ancestris.
Als mensen nu nog zeggen dat Ancestris onbekend is... :)
Daarom ook mijn hartelijke dank aan Yolanda, de eigenaar van Yory.nl, voor het toevoegen van dit artikel!
Groetjes,
Tineke
Navigation
[0] Message Index
Go to full version