Author Topic: Imprimir fonts (llistat, una a una...)  (Read 540 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ignasi

• VIP
  • Jr. Member
  • *
    • View Profile
Imprimir fonts (llistat, una a una...)
« on: November 30, 2024, 09:19:09 »
Bon dia!
Fa poc que faig servir Ancestris per gestionar la meva petita genealogia (de moment, tan sols tinc documentades 400 persones). El cas és que la gestió de les fonts per a mi és fonamental (suposo que com per a tothom) i amb l'anterior programa que feia servir les podia veure independentment i imprimir-ne la llista. Però fins ara no he sabut fer-ho amb Ancestris. Potser algú em pot donar un cop de mà.
Moltes gràcies-

Offline FredericL

• VIP
  • Hero Member
  • *
    • View Profile
    • Généalogie personnelle et logiciel gratuit Ancestris
Re: Imprimir fonts (llistat, una a una...)
« Reply #1 on: November 30, 2024, 12:38:47 »
Bon dia!
Per veure la llista de fonts de manera independent, hi ha la vista "Taula d'entitats" seleccionant el botó de font.

Per imprimir la llista, depèn del format de sortida que vulgueu. No estic segur si això està disponible immediatament. Tens una llista d'exemples perquè pugui veure el que vols?

Sincerament,
Frederic

Offline Ignasi

• VIP
  • Jr. Member
  • *
    • View Profile
« Reply #2 on: November 30, 2024, 20:19:04 »
Moltes gràcies, FredericL:

Efectivament, veig la llista de les fonts tal com m'has dit, però voldria exportar-les o imprimir-les en un document a part per detectar un problema. Cada font té un seguit d'informació que puc veure amb l'editor Gedcom, però quan enllaço la font a un individu, hi ha dades que no apareixen a la seva fitxa.

Aquestes fonts les vaig crear amb un altre programa, Reunion, però l'exportació a GEDCOM va ser satisfactòria.

T'adjunto dues captures d'un exemple d'aquest problema. La font "Préstec", enllaçada amb la defunció de Joan Milà i Condal, conté informació sobre la seva localització que no apareix quan desplego la fitxa de la persona.

No sé si m'explico gaire bé, disculpa.

Offline FredericL

• VIP
  • Hero Member
  • *
    • View Profile
« Reply #3 on: November 30, 2024, 21:17:26 »
bon dia,

Sí, de fet, no entenc ben bé què vols dir.

Quan dius que la font té informació i la veus a l'editor de Gedcom però no la veus a l'editor de Cygnus, pots mostrar-me a l'editor de Gedcom quina informació vols dir.

Moltes gràcies.

Offline Ignasi

• VIP
  • Jr. Member
  • *
    • View Profile
« Reply #4 on: December 02, 2024, 08:06:49 »
Bon dia!

T'adjunto una altra imatge. A l'esquerra hi ha la font "Préstec" en l'editor Gedcom. Com pots veure, està enllaçada amb la defunció de Joan Milà i Condal. Hi he marcat amb un requadre vermell la informació que no apareix a l'editor Cygnus quan obro la fitxa individual de la persona en qüestió (a la dreta de la imatge). En el programa anterior que feia servir, podia introduir les fonts independentment i enllaçar-les posteriorment amb els esdeveniments de cada individu a què feia referència.

Per cert: el camp "REPO", on indica el nom de l'arxiu on he localitzat la font, en el programa anterior que utilitzaca apareixia com a "Localització" o alguna cosa així.

Espero que t'hagi aclarit una mica el meu dubte.

Gràcies per la paciència, FredericL.

Offline FredericL

• VIP
  • Hero Member
  • *
    • View Profile
« Reply #5 on: December 02, 2024, 08:13:08 »
Bon dia

El text que indiqueu no s'adjunta a una etiqueta oficial de Gedcom, sinó a una etiqueta "_LOCA".

S'hauria d'adjuntar a una etiqueta "TEXT" per aparèixer a Cygnus.

Des d'on vas importar el teu fitxer Gedcom?

Sincerament,
Frederic

Offline Ignasi

• VIP
  • Jr. Member
  • *
    • View Profile
« Reply #6 on: December 02, 2024, 10:48:07 »
Hola de nou:

El text que indiqueu no s'adjunta a una etiqueta oficial de Gedcom, sinó a una etiqueta "_LOCA".

S'hauria d'adjuntar a una etiqueta "TEXT" per aparèixer a Cygnus.

No ho sabia...

Des d'on vas importar el teu fitxer Gedcom?

Des d'un programa que es diu Reunion.

He après molt, amb aquest intercanvi de missatges. Moltes gràcies!

Salutacions cordials

Ignasi

Offline Ignasi

• VIP
  • Jr. Member
  • *
    • View Profile
« Reply #7 on: December 02, 2024, 10:49:16 »
El tema d'imprimir les fonts era per repassar tota aquesta informació que no veia, però sabent això, ja ho aniré canviant...

Ignasi