Author Topic: Du er velkommen til at diskutere på forummet  (Read 2547 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline arvernes

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 684
  • Pep den a dle heuilh e Donkadur
    • View Profile
    • Arvernes web site
Du er velkommen til at diskutere på forummet
« on: October 20, 2021, 19:02:29 »
Hej,
Hvis du har problemer med Ancestris, ønsker om forbedringer, ønsker om ændringer i driften, skal du ikke tøve med at skrive dine ønsker i forummet.
Hvad angår problemerne, vil de naturligvis blive rettet. Forespørgsler om forbedringer og ændringer vil blive undersøgt nøje, og hvis de er mulige og virkelig er til gavn for brugerne, vil der muligvis blive taget hensyn til dem. Tak. Mvh, Francois
Met ’drokfen ket evit teñzorioù va Frankiz !

Offline PTS

  • VIP
  • Sr. Member
  • *
  • Posts: 57
    • View Profile
    • Sørensen og Neumann
Sv: Du er velkommen til at diskutere på forummet
« Reply #1 on: October 22, 2021, 10:03:55 »
Til Francois og resten af teamet.


Jeg vil gerne sige tak til hele teamet for et godt program i stadig udvikling.
Også tak for altid at tage vores henvendelser seriøse og gøre hvad der er muligt for at rette fejl og lave nye funktioner. Det på trods af nogle gange ganske indviklede forklaringer :-)


Jeg vil gerne opfordre til at skrive på dansk. Teamet bruger Google Translate og det virker ganske udmærket. Samtidig er det muligt for alle forummets danske brugere at få glæde af spørgsmål og svar.


Jeg vil gerne opfordre til at være meget præcis i formulering af problemstilling og kun et spørgsmål/forslag i hver tråd.
Det synes jeg skaber stor overskuelighed og gør det nemt at genfinde et spørgsmål/svar igen.


Jeg vil også opfordre til at skrive "LØST!" eller på anden måde markere at der findes en løsning på problemstillingen i tråden. Det mener jeg bør gælde om det så er teamet der finder en løsning, en anden bruger, eller dig selv der finder løsningen.


God weekend
og fortsat godt samarbejde om at gøre et godt program bedre.

Med venlig hilsen
Preben Sørensen

Ancestris version 12 på Windows 11

Offline ebea

  • VIP
  • Sr. Member
  • *
  • Posts: 51
    • View Profile
Re: Du er velkommen til at diskutere på forummet
« Reply #2 on: October 23, 2021, 20:35:07 »
Det er da godt at se, at Ancestris folkene selv opfordrer til at bruge den danske version af forummet, om Ancestris. Jeg har selv tidligere i et indlæg   https://forum.ancestris.org/index.php?topic=3399.0   efterspurgt aktivitet her i forummet.

Så kan da kun tilslutte mig opfordringen fra Francois!