Ancestris Support > DANSK

Skærmdump med brug af Kamera knappen!

(1/5) > >>

ebea:
Hej!

Har andre oplevet problemer med brug af skærmdump funktionen (kamera ikon), hvor der kun indsættes en del af det som burde befinde sig på klippe bordet. Ved brug af Print Screen, er der aldrig problemer med at indsætte det som er på klippe bordet.
Det er endnu ikke lykkedes mig, at få indsat hele det skærmbillede som burde befinde sig på klippe bordet, ved brug af kamera funktionen.

mvh,
Bernth

arvernes:
Hej,
Glem ikke at forstørre det lille grønne rektangel for at bestemme det område, der skal kopieres. Det lille grønne rektangel kan kun forstørres nedad, så du skal flytte det opad og derefter forstørre det til den ønskede størrelse.
Du må ikke lukke vinduet og klikke på OK, før du har kopieret indholdet af udklipsholderen til den ønskede placering. Hvis du klikker på OK, tømmes hukommelsen, så du kan ikke kopiere indholdet af udklipsholderen, som vil være tomt.
Mvh. Francois

ebea:
Hej!

Er det ikke sådan, at den menu der fremkommer, når der klikkes på Kamera ikonet, er bestemmende for, hvad der skal laves af skærmdump (kopieres til klippebordet). Og når der er sat check mærke i "kun synligt område" så er det hele området der kopieres til udklipsholderen? Eller, hvad er formålet ellers med den menu der fremkommer ved tryk på kamera ikonet?
At jeg skal definere et område, kan jeg ikke se meningen med, da det ikke er det jeg ønsker, i henhold til mit valg i den fremkomne menu boks!

Udklipsholderen indeholderen korrekt det ønskede udsnit af skærmen, men der mangler al tekst og farve for alle personer i området. Og det er det som er problemet.

Bernth

arvernes:

--- Quote ---Udklipsholderen indeholderen korrekt det ønskede udsnit af skærmen, men der mangler al tekst og farve for alle personer i området. Og det er det som er problemet.
--- End quote ---
Jeg havde ikke prøvet denne mulighed, men der er faktisk en fejl. Teksten og farverne mangler. Jeg tjekker med udviklerne. Tak for oplysningerne. Mvh. Francois

ebea:
;-)  Okay! Vi ser hvad de finder frem til.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version