Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Manel

Pages: [1]
1
CATALÀ / Re: GENOOM
« on: June 10, 2022, 19:12:59 »
Hola, Frédéric,

Sí, afortunadament he pogut recuperar les dades. Malauradament, però, és impossible recuperar les fotos.

Moltes gràcies per tot.

Cordialment,

Manel

2
CATALÀ / Re: GENOOM
« on: June 08, 2022, 19:33:27 »
Hola, Frédéric,

Em vaig tornar a posar en contacte amb GENOOM demanant-los l'arxiu ZIP, que contingués el fitxer GEDCOM [.ged] + els fitxers de les fotos. M'acaben de respondre dient que, sentint-ho molt, les fotos no es poden recuperar ja que, per motius de privacitat, van ser eliminades passat el període de 6 mesos que van donar per a la recuperació de les dades. És a dir que, en la seva resposta, donen a entendre que GENOOM va enviar, en el seu dia, un avís sobre el tancament del servei, i concedien un "periode de 6 mesos per a recuperar-ne les dades". El cert és que, fos per la causa que fos, jo mai vaig rebre l'avís a què fan referència. He fet una cerca intensiva dins del meu correu i, efectivament, mai no vaig rebre cap email de GENOOM avisant del tancament del servei. Tot plegat ha estat una dutxa d'aigua freda. Sento una gran decepció i indignació per la descuidada i expeditiva manera de procedir dels adminitradors de GENOOM. I així els ho he fet saber.

Em pregunto si teniu coneixement d'altres casos semblants al meu.

Moltes gràcies per la teva ajuda i suport.

Manel

PS: T'he enviat també email a la teva adressa d'ancestris.org.

3
CATALÀ / Re: GENOOM
« on: May 27, 2022, 19:46:26 »
Hola, Frédéric,

Em vaig posar en contacte amb vosaltres "Ancestris" <support@ancestris.org> per esbrinar què havia de fer per recuperar les fotos que no apareixien a la meva genealogia, importada des de Genoom. Em vau respondre tu i en Zurga. Vaig seguir fent proves amb el fitxer GED que m'havia enviat Genoom. Però tot va ser en va. Les fotos no apareixien enlloc. D'acord amb les vostres explicacions, entenc que el problema és simplement que les fotos no estan incloses dins del fitxer GED que em van enviar des de Genoom. Pel que dius en aquest fòrum, Genoom m'hauria d'haver enviat un arxiu ZIP, que contingués el fitxer GED i, a més, els fitxers de les fotos. Tornaré a escriure a Genoom <support@genoom.com> demanant-los novament les dades completes de la meva genealogia. I els aclariré que, per tal de recuperar també les fotos, m'han d'enviar el fitxer ZIP, que conté la genealogia <GED> més les fotos.

Ja et diré si me n'he sortit. Moltes gràcies per la teva ajuda.

Cordialment,

Manel Ibáñez

Pages: [1]