Ancestris Support > DANSK

Flere partnere

<< < (2/2)

povl:
Jeg har et tillægsønske, nemlig at man kan markere, hvilken type parforhold, der er tale om: egentligt ægteskab eller blot et forhold, der har resulteret i et barn, f.ex. udlagt faderskab.
Med egentligt ægteskab mener jeg ikke nødvendigvis et forhold, der er offentligt registreret (kirkelig eller borgerlig vielse) men også forhold, hvor to mennesker lever sammen uden sådan registrering.

arvernes:
Hej Povl,
Måske kan vi gøre dette ved at ændre skabelon anvendt til familier. Hvad ser din gedcom-fil ud for sådanne fagforeninger?
0 @F392@ FAM
1 HUSB @I1214@
1 WIFE @I1215@
1 EVEN
2 TYPE Mennesker lever sammen
2 DATE 4 SEP 2006
Kunne det være sådan noget her?
Tak. Francois

arvernes:
Hej Povl,

--- Quote from: povl on January 27, 2018, 22:13:04 ---Jeg har et tillægsønske, nemlig at man kan markere, hvilken type parforhold, der er tale om: egentligt ægteskab eller blot et forhold, der har resulteret i et barn, f.ex. udlagt faderskab.
Med egentligt ægteskab mener jeg ikke nødvendigvis et forhold, der er offentligt registreret (kirkelig eller borgerlig vielse) men også forhold, hvor to mennesker lever sammen uden sådan registrering.
--- End quote ---
Dette er hvad jeg har med et skabelon, jeg har designet. Er det hvad du ønskede?
Venlig hilsen. Francois

arvernes:

--- Quote from: mette on November 28, 2017, 06:43:55 ---Det lyder godt, Francois, at du vil snakke med udviklerne om at give mulighed for at lave 'foretrukne' ægteskaber'.
--- End quote ---

"foretrukne' ægteskaber" -funktionen blev tilføjet i går. Bare højreklik på et bryllup og vælg "Favorit bryllup". Mvh. Francois

Navigation

[0] Message Index

[*] Previous page

Go to full version